- CUPRA podporuje padel od roku 2019, zdieľajúc ambíciu zmeniť status quo a pomôcť expanzii športu, ktorý je jedným z najrýchlejšie rastúcich v Európe.
- CUPRA obnovila svoje oficiálne sponzorstvo International Padel Federation a pokračuje ako menovaný partner CUPRA FIP Tour.
- Značka sa pripojila aj k Premier Padel, hlavnej oficiálnej profesionálnej organizácii Padel, ktorá od 22. apríla usporadúva prvé európske majstrovstvá v Bruseli.
- Značka CUPRA je oficiálnym automobilovým partnerom Slovenského Padelu
22/04/2024 - Značka CUPRA vybehla na padelový kurt v roku 2019 motivovaná podporou projektov a partnerov, ktorí zdieľajú ambíciu zmeniť status quo. Odvtedy značka CUPRA posilnila svoj zväzok s najrýchlejšie rastúcim športom na európskom kontinente, pričom sa etablovala ako hybná sila evolúcie vo svete padel.
Prebiehajúca spolupráca sa prejavuje troma spôsobmi: rozšírením CUPRA Padel Tribe, skupiny talentovaných mladých hrdinov pre novú éru, ktorí zdieľajú ambíciu značky víťaziť, predĺžením sponzorských zmlúv značky s Medzinárodnou federáciou padel, ako aj podporou nového partnerstva s Premier Padel, poprednou profesionálnou asociáciou padel, ktorá usporadúva svoj inauguračný európsky turnaj v Bruseli od 22. do 28. apríla za účasti CUPRA.
"CUPRA a padel zdieľajú hodnoty a ambície, reprezentované ich vyzývavým a súťaživým duchom a obidvaja partneri spájajú ľudí prostredníctvom vášne, inovácií, výkonnosti a emócií," povedal Ignasi Prieto, Brand manažér CUPRA "Podporujeme Padel od začiatku a nikdy sme neprestali veriť v potenciál tohto športu. Jeho momentálny úspech na celom svete potvrdzuje, že sme mali pravdu a CUPRA bude naďalej podporovať padel s ambíciou urobiť z neho olympijskú disciplínu."
Popularita Padel v ostatných rokoch prudko vzrástla a z hľadiska záujmu prekonala všetky ostatné športy v Európe. Padel sa stal druhým najhranejším športom v Španielsku. Na 25 miliónov hráčov vo vyše 110 krajinách celého sveta pripadá vyše 50 000 padelových kurtov. V súčasnosti je CUPRA vedúcou značkou na medzinárodnej scéne Padel, ktorá vytvára synergie s najväčšími svetovými súťažami a najlepšími hráčmi, pričom súčasne propaguje tento šport a podporuje miestne kluby a súťaže na celom svete.
Cieľ značky je jasný - podporovať medzinárodnú evolúciu Padel. S ambíciou presadiť Padel ako olympijskú disciplínu. Značka CUPRA aktívne prispieva k formovaniu budúcnosti tohto športu partnerstvom s Medzinárodnou Padelovou Federáciou (International Padel Federation) a sponzorovaním Premiere Padel, v súčasnosti hlavnej profesionálnej organizácie Padel. Okrem toho značka rozširuje svoj CUPRA TRIBE Padel, zahŕňajúce najžiarivejšie mladé svetové hviezdy Padel a dopĺňa nových ambasádorov značky.
Priekopník revolúcie Padel
Značka CUPRA vstúpila do sveta Padel v roku 2019, keď sa stala prémiovým sponzorom všetkých oficiálnych súťaží šampionátu World Padel Tour (WPT). Príspevok spoločnosti k tomuto novému športu bol založený na kurtoch, pretože CUPRA od začiatku spolupracuje s klubmi, sponzoruje miestne a amatérske turnaje a podporuje nové talenty. Podpora rozvoja tohto športu od najnižšej úrovne je prioritou stratégie CUPRA, pretože značka kladie veľký dôraz na vybudovanie solídnej hráčskej základne na medzinárodnej úrovni.
To je dôvod, prečo za ostatných 5 rokov vyše 20 delegácií CUPRA v Európe a zvyšku sveta zorganizovalo turnaje, spolupracovalo s federáciami a vytvorilo oficiálne tímy Padel. V tomto roku bude značka sponzorovať vyše 20 medzinárodných a 130 lokálnych turnajov v 14 krajinách. CUPRA aktuálne spolupracuje s 11 národnými federáciami Padel a 140 klubmi.
Padel na Slovensku
Padel sa stal jedným z najrýchlejšie rastúcich športov aj na Slovensku. Stále viac ľudí objavuje tento zábavný a dynamický šport. Slovensko má svoju vlastnú národnú Padelovú asociáciu založenú v roku 2018. Asociácia je členom Európskej a Svetovej Padelovej federácie a dohliada na organizáciu tohto športu v krajine.
"Sme hrdí, že ako značka CUPRA sme oficiálnym generálnym partnerom tohto športu aj na Slovensku. So Slovenskou Padelovou Asociáciou sme začali spolupracovať minulý rok. Táto spolupráca má pre obe "značky" veľký význam, nakoľko tak ako Padel, tak aj značka CUPRA sú pomerne "nové pojmy" avšak tešia sa čoraz väčšej popularite. Spoločným znakom je najmä emócia. Človek si sadne do interiéru vozidla a to je pre neho to čo ho dokáže skutočne presvedčiť. Podobne je to aj s Padelom, kde človek zoberie do ruky raketu a hneď si tento šport zamiluje."
Vďaka tejto spolupráci sa organizujú turnaje ako CUPRA Majstrovstvá Slovenska, CUPRA CUP a podobne, ktoré sú vhodné pre všetky úrovne náročnosti.
S popularitou športu rastie aj Padelová komunita na Slovensku. Bratislava, hlavné mesto, má tiež miesto, kde si všetci fanúšikovia môžu vyskúšať a zahrať tento šport - Aréna Padel sa nachádza - Na Pántoch 8, v Bratislavskej Rači.
Okrem toho miesta sa v dohľadnej dobe plánuje výstavba NÁRODNÉHO PADELOVÉHO CENTRA, ktoré sa bude radiť medzi jedno z najväčších centier v strednej Európe. Okrem Bratislavy sa ihriská postupne budú časom nachádzať aj v iných mestách po celom Slovensku.
Stratégia CUPRA v oblasti Padelu je manifestáciou jej záväzku inšpirovať, inovovať a pozdvihnúť tento nový šport, čím prispieva k jeho rozvoju na medzinárodnej scéne. Vďaka hodnotným partnerstvám a aktívnej účasti pri vývoji inovatívnych produktov značka CUPRA už doteraz zanechala nezmazateľnú stopu vo svete Padel. So svojim nekonvenčným duchom bude naďalej podporovať rozvoj Padel, pretože po rokoch spolupráce sa stala neoddeliteľnou súčasťou tohto športu: CUPRA je PADEL, PADEL je CUPRA.