CUPRA ide nekonvenčnými cestami.
Ak sa nespochybňujú pravidlá, nemôže dôjsť k žiadnym inováciám. CUPRA Ateca a e-Racer prezentujú zvedavosť a kreativitu a túžbu, prostredníctvom kreativity spochybniť súčasné limity.
CUPRA Ateca nanovo definuje zážitok z jazdy. Inšpirovaný bol pretekárskym okruhom, vytvorený pre jazdu na ceste. Fascinujúce SUV s výkonom 300 koní, pohonom 4Drive a 7-stupňovou prevodovkou DSG. A bude to ešte lepšie. CUPRA Ateca spája športový temperament s eleganciou. Exkluzívne detaily v medenom prevedení na karosérii, kryt spätných zrkadiel z plastu, ktorý je vystužený uhlíkovými vláknami a čierny lesklý interiér. Nastúpte a nechajte sa rozmaznávať.
A CUPRA e-Racer nanovo definuje zážitok z motoristického športu. Ako už naznačuje názov, ide o pretekárske vozidlo s čisto elektrickým pohonom - prvé cestné vozidlo v tejto kategórii na svete. 100% elektromotor s výkonom 680 koní a špičkovým výkonom 500 kW v časovom úseku 10 sekúnd. Vynález, ktorý ďaleko predbehol svoju dobu. Najmodernejšia elektrotechnika je dôkazom toho, že preteky nevyhrávajú len hučiace motory. Výkon vyhráva!
A kto iný ako známi pretekári by mohli vyskúšať limity? Andrea Dovizioso, jedenásťnásobný víťaz MotoGP, si sadol za volant vozidla CUPRA Ateca. Jorge Lorenzo, trojnásobný majster sveta MotoGP, riadil vozidlo CUPAR e-Racer. Na okruhu Castelloli, ktorý je vzdialený len hodinu od Barcelony. Okruh s náročnými zákrutami, výškovými rozdielmi a dokonca jednou križovatkou. Obe vozidlá dosiahli špičkové rýchlosti a tým popreli základné pravidlá pretekárskeho okruhu. Preteky si môžete pozrieť na videu.
Evolúcia je nakoniec prvoradá. Len nekonvenčnými spôsobmi môžeme odhaliť príležitosti, spochybniť súčasnosť a navrhnúť novú definíciu modernej športovosti.